biZbuZZ 2009

biZbuZZ je konferencija o elektronskom poslovanju, korporativnom prisustvu na Internetu, Internet marketingu – svim prednostima koje korišćenje Interneta donosi poslovnoj praksi.

biZbuZZ konferencija se od samog nastanka ustanovila kao jedan od najznačajnijih događaja vezanih za poslovanje i informacione tehnologije.

Za poslednje četiri godine prerastao je okvire Internet zajednice i privukao je pažnju medija, profesionalnih marketinških i PR krugova i šire populacije.

biZbuZZ na novoj lokaciji - kompleks-hotela „Vidikovac“

Od ove godine očekuju vas predavanja u još prijatnijoj i komfornijoj atmosferi.
Reč je o sali kompleks-hotela „Vidikovac“ na veoma atraktivnoj lokaciji u širem centru grada. Prisutne očekuje svečani restoran, kao i cafe-bar koji predstavlja odličnu priliku za pauze uz uvek interesantan mingl i networking.

Shodno tematici koju pokriva, biZbuZZ je prisutan na moderisanim diskusijama (forumima), regionalnoj blogosferi, a i pominjan je u tekstovima i postovima pre, za vreme, i posle samog događaja.

Vaše prisustvo bi vas još bolje pozicioniralo kao online brend i shodno tome obezbedilo promociju, pogotovo u online zajednici.

U okviru programa konferencije biće izloženi najbolji modeli i strategije za predstavljanje firmi i njihovih ponuda na Internetu, prakse najefikasnijeg obraćanja potencijalnim klijentima.

Teme ovogodišnjeg biZbuZZ-a su:

  • Korporativni aspekti društvenih medija
  • Upotrebljivost i interfejs web aplikacija

Korporativni aspekti društvenih medija

Vreme je da vaša kompanija uđe na Internet tržište promovišući svoje poslovanje, usluge i proizvode. Nema prostora oklevanju i predrasudama prema novim kanalima komunikacije. Čak je i fraza „vidljivost kompanije na Internetu“ postala veoma širok i složen pojam.

Zakon tržišta diktira trendove kojima se svi moramo prilagođavati. Otud ekspanzija društvenih medija u svetu, njihova sve veća prisutnost u regionu i pozornost na sve aspekte iskorišćavanja u marketingu, PR-u, i uopšte u poslovanju firmi, kompanija...

Šta su društveni mediji? Zašto bi kompanija trebalo da napravi strategiju prisutnosti u društvenim medijima? U čemu se sastoji strategija, i kako meriti njenu uspešnost?

Ovo su samo neka od pitanja na čije bi odgovore, manji ili veći preduzetnici, pogotovo njihove marketing i PR službe, trebalo obratiti pažnju.

Kompletan text

Upotrebljivost i interfejs web aplikacija

Želja vlasnika web sajtova jeste uglavnom isplativost, i što veći broj zadovoljnih korisnika koji će se opet vratiti na stranicu. Efektivna optimizacija sajta i sadržaja za pretraživače i dobar Internet marketing će svakako „dovući“ posetioce kod vas, ali u tom trenutku, kada potencijalni posetilac pristupa vašem sajtu, nastupa kritičan i vrlo važan momenat – posetilac odlučuje da li je zadovoljan vašim sajtom.

Pitanja se postavljaju sama od sebe nalik na : „Kako ubediti posetioca da je na pravom mestu“ ili „Kakav doživljaj ima posetilac surfujući sajtom, odnosno hoće li doći ponovo“ i sl.

Kompletan text

Prilika za saradnju

Konferenciji prisustvuju stručnjaci iz oblasti poslovanja i marketinga na Internetu, predstavnici relevantnih medija, kao i menadžeri brojnih privatnih i javnih preduzeća.

Smatramo da ovakav profil učesnika osigurava interesovanje za usluge i proizvode Vašeg preduzeća, i da je četvrta godišnja biZbuZZ konferencija izvrsna prilika za promociju i korporativno predstavljanje.

Sigurni u obostrano zadovoljstvo ovakvog dogovora, predstavljamo vam našu ponudu da se pridružite timu sponozora biZbuZZ konferencije, među koje se ubrajaju i firme kao što je Telekom Srbija, Microsoft , B92, AdriaMedia i mnogi drugi.

Za sponzore

Medijski partneri

ConnectETARGETInternet agencijaJužne vestiMedia centar NišMobilni MagazinMyCityNišCafeStudentski oglasnikThe Next WebVesti.rs

Medijski sponzori

BlogosferaPuškiceSrbija za tebeSRBODROIDSvet naukeVolimradio-Logo

Naši prijatelji

itdogadjajiBurek forumCRIKolegijumDevProTalkVeritaswebfest.me

Mobilni operatori

Moja banka

Bronzani sponzor

Sponzori 2011

Zvanični blogovi

Hosting partneri

Internet obezbedio

biZbuZZ blog

Za optimizaciju životnih ciljeva

Znate li zašto ljudi vole da čitaju motivacione poruke?...

Istina na Kopu – Blogomanija 2013

Jesen je vreme konferencija. Sa razlogom ili ne,...

Webit konferencija u Istanbulu

There, I said it. Prvu ozbiljniju konferenciju u Srbiji...

Zahvalni smo